Hoffmann&Žižák

Mercedes-Benz třídy G

Konfigurovat vůz Poptat vůz Ceník ke stažení

Luxusní SUV i nekompromisní off-road, to je třída G. Se silnými motory, stálým pohonem všech kol a třemi 100% uzávěrkami diferenciálu zvládne třída G téměř všechny výzvy týkající se jízdy a terénu.

Čisté linie a velké, rovné povrchy definují charakteristický design třídy G již více než 30 let. Nadstandardní sady umožňují vysoce kvalitní individualizace. Vrcholem jsou vysoce výkonné modely AMG.

Kromě robustnosti se o mimořádné bezpečí v každé situaci starají také inteligentní bezpečnostní asistenční systémy. Multimediální systémy pomáhají řidiči s navigací a nabízí široké možnosti zábavy.

Třída G vždy vzbuzovala obdivné pohledy. Její exkluzivní a stylový design se za více než 30 let takřka nezměnil. A proč také. Je navržena tak, aby byla robustní a poskytovala vynikající schopnosti v terénu.

Nejnovější verze třídy G přináší modernější vzhled nárazníků a blatníků a světla LED pro denní svícení umístěná pod tradičními kruhovými čelními světlomety využívajícími nejmodernější bixenonovou technologii.

Pro individualizace lze z volit z široké nabídky sad a edicí. Chromová sada a sportovní sada zvýší elegantní, respektive sportovní charakter exteriéru. Exkluzivní sada pro interiér zahrnuje antracitový střešní potah Alcantara, přístrojovou desku v kůži Nappa, sadu komfortních sedadel a osvětlené dveřní prahy. S programem Designo lze zvolit speciální laky, kůže a dřevěné dekory. Limitovaná edice Select a Pur dále pozměňují vzhled a výbavu třídy G. Verze Professional nabízí luxusu zbavenou výbavu pro profesně extrémní podmínkách, například u záchranných služeb a u ozbrojených sil.

Přitažlivý styl exteriéru třídy G pokračuje i v interiéru. Exkluzivní doplňky, nejmodernější technologie, funkční ovládání a precizní, kvalitně řemeslně provedená povrchová úprava jsou spojeny, aby vytvářely luxusní pohodlí a opravdový pocit získané hodnoty.

Zvýšené umístění sedadel v kombinaci s nižším rámem oken poskytují ve třídě G vynikající rozhled okolo. Prostor řidiče je přehledný a funkčně uspořádaný. Všechny funkce vozidla lze ovládat ergonomicky.

Třída G nabízí ověřenou a odzkoušenou technologii, díky které překonáte ten nejnáročnější terén. Sofistikovaná řešení společnosti Mercedes-Benz zajišťují, že tento model bude moci pokračovat v jízdě, i když bude stopu držet pouze jedno kolo. Tři uzávěrky diferenciálu lze jednotlivě zapojovat v logicky stanoveném pořadí. Proto můžete optimálně přizpůsobovat řízení vozu prostředí. Pokud kolo ztratí trakci, bude hnací moment rozdělen do kol s nejlepší adhezí.

Bude-li řidič čelit výzvám terénu mimo vozovku, dále mu pomůže redukční převodovka (v základní výbavě). Tuto funkci aktivujete jedním stiskem tlačítka. Převodovka pracuje jak s převody pro silnici, tak s redukovanými převody pro terén. Výsledkem je schopnost stoupání do svahu až 80 procent a zůstává stabilní při bočních náklonech až do 54 procent, a to při nízké rychlosti a s maximální trakcí. Díky pevným nápravám, dlouhému zdvihu pérování a světlé výšce 21 centimetrů zvládne třída G téměř každou překážku - i bláto nebo vodu až do hloubky 60 centimetrů.

Třídu G lze vybavit několika motory. Vznětový motor G 350 BlueTEC poskytuje výkon 155 kW při velmi vysokém točivém momentu 540 Nm a spotřebě pouze 11,2 l/100 km. Benzínový osmiválec G 500 o objemu 5,5 litru dodává výkon 285 kW. Stejný motor, ale s dvojitým přeplňováním se nachází ve verze G 63 AMG, kde nabízí 400 kW a akceleraci na 100 km/h za 5,5 sekund. Nejsilnějším terénním automobilem na světě je pak verze G 65 AMG s dvanáctiválcový biturbo motorem s objemem 6 litrů, maximálním výkonem 450 kW a maximálním točivým momentem 1 000 Nm.

Třída G je spojena se samočinnou převodovkou 7G-TRONIC PLUS a v případě modelů AMG skříní AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC. Ta disponuje ovladači řazení na volantu a třemi jízdními režimy s rozdílnou citlivosti pedálu plynu a řazení: "C" pro řízenou účinnost, "S" pro sport a "M" pro ruční řazení.

Systém DISTRONIC PLUS automaticky udržuje stanovenou vzdálenost od vozidla vpředu a pomáhá minimalizovat riziko nárazu do zadní části vozidla identifikováním potenciálně nebezpečných situací a odpovídající reakcí. Protože snímače fungují na vzdálenost 0,2 až 200 metrů, je tento systém užitečný rovněž v hustém městském provozu. V nezbytných případech dokáže zabrzdit vozidlo do klidu a rovněž znovu zrychlit, bude-li to nutné.

Elektronický parkovací systém PARKTRONIC sleduje ultrazvukovými signály přední a zadní část vozidla při manévrování a varuje řidiče při zjištění možnosti kolize. Zadní kamera přidává další praktickou funkci a rovněž podstatně zvyšuje bezpečnost. Funkce hlídání mrtvého úhlu rozšiřuje zorné pole řidiče. Systém sleduje mrtvý úhel za řidičem a rovněž vlevo a vpravo a v případě zjištění vozidla se v příslušném vnějším zrcátku se zobrazí varovný signál. Vizuální zobrazení je doplněno zvukovým signálem.

Multimediální systém COMAND Online se 7palcovou obrazovkou zahrnuje internetový prohlížeč a kombinuje všechny zvukové, telefonní a navigační funkce. Podporovány jsou DVD/CD, SD karty, USB, Aux-in, Bluetooth, integrované harddiskové úložiště s možností uložit digitální hudbu. Za příplatek je k dispozici plná integrovaná podpora mediálních přehrávačů jako iPhone, telefonní modul a individuální zábavní systém pro zadní sedadla. Příplatkový zvukový systém Harman Kardon Logic 7 surround sound s Dolby Digital 5.1, 12 reproduktory a výkonem 450 wattů změní každou cestu v akustický zážitek.

Doporučené vozy skladem

  • Mercedes-Benz
    GLA 220 CDI 4MATIC

    695 750 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350d 4MATIC AMG

    1 716 990 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350 d 4M

    2 207 900 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350 d 4M kupé

    2 228 473 Kč s DPH