Hoffmann&Žižák

Mercedes-Benz třídy GLE

Konfigurovat vůz Poptat vůz Ceník ke stažení

Síla, dynamika a výraz. Na druhé straně však také efektivita, kultivovanost a odpovědnost. To je nová třída M. Působivá rozměry i designem i technologickými řešeními.

Výkonné motory, sedmistupňová samočinná převodovkou 7G-TRONIC PLUS, pohon na všechna čtyři kola 4MATIC, vzduchové odpružení AIRMATIC, podpora zatáčení ACTIVE CURVE SYSTEM nebo balíček pro jízdu NA SILNICI&V TERÉNU zaručují silný výkon a pohodlnou jízdu na silnici i mimo ni.

Inovativní bezpečnostní technologie dělá z nového vozu třídy M průkopníka. Vůz nabízí nejrozšířenější bezpečnostní vybavení ve svém segmentu a v důsledku toho je jedním z nejbezpečnějších vozů SUV na světě. Samozřejmostí jsou i široké možnosti zábavy na palubě.

Design nového vozu třídy M je majákem osvětlujícím cestu pro ostatní vozidla své třídy. Nezaměnitelný styl se vyznačuje charakteristickými obrysy a horizontálními liniemi. Nový vůz třídy M působí mužněji a atletičtěji. Přispívají k tomu například i modifikované proporce: vozidlo je nyní širší, zatímco se snížila jeho výška.

Charakteristická mřížka chladiče se třemi pochromovanými plochami, velká centrální hvězda a přední nárazník s výrazným pochromovaným vzhledem určují sebevědomý charakter předního pohledu na vůz. Světla LED pro denní svícení jsou zabudována do předního nárazníku a díky mužně vyhlížející kapotě atlet SUV zepředu jasně září.

Prodloužené boční linie poukazují na silniční charakter vozu a díky charakteristickému sloupku C v typickém stylu je nový vůz třídy M nezaměnitelný. Střešní linie svažující se směrem dozadu a střešní ližiny zase zdůrazňují jeho sportovní charakter. Menší výška střechy vzadu, horizontální linie na výklopné zádi, zadní skupinová světla LED a zadní nárazník dohromady tvoří působivé zakončení vozu.

Sportovní a elegantní charakter nového vozu třídy M lze ocenit i v prvotřídním interiéru. Interiér je optimálně ergonomický a maximálně praktický jak pro řidiče, tak pro ostatní cesrtující.

Horizontální linie a důraz na šířku v plném rozsahu sahají i do interiéru. Sportovní kokpit se čtyřpaprskovým multifunkčním volantem a moderním designem přístrojové desky jsou uspořádány tak, aby co nejlépe splnily požadavky řidiče.

Díky značnému rozšíření hliníkového nebo dřevěného lemování, chromovým ovládacím prvkům a vysoce propracovaným ovladačům centrální jednotky a klimatizace v jednotném designu se z každé jízdy stane příjemný zážitek.

Prostorný, světlem vyplněný interiér s panoramatickou posuvnou střechou lze osvětlit ještě více. Nadstandardní vybavení zahrnuje palubní desku a boční linii dveří čalouněnou v umělé kůži ARTICO, střechu potaženou černou látkou Designo a osvětlení vnitřku vozu, které mu propůjčuje zcela individuální charakter.

Třída M se dodává s dvojicí naftových a dvojicí benzínových motorů. Vznětové jednotky BlueTEC reprezentuje čtyřválec ML 250 BlueTEC 4MATIC o výkonu 150 kW a spotřebě 6l/100 km a šestiválec ML 350 BlueTEC 4MATIC o výkonu 190 kW.

Šestiválcový motor nového modelu ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY je vybaven nejnovější technologií BlueDIRECT a přináší rychlou odezvu, mimořádně hladký běh a vynikající hospodárnost paliva. Pokud by ani jeho 225 kW nestačilo, je zde ultimátní varianta ML 63 AMG s motor AMG V8 biturbo o výkonu 386 kW (410 v případě paketu AMG Performance) kombinovaný s automatickou 7stupňovou převodovkou AMG SPEEDSHIFT PLUS. Samozřejmostí je také unikátní dynamický styling exteriéru i interiéru.

Ostatní motory jsou spojeny se samočinnou převodovka 7G-TRONIC PLUS s optimalizovanou spotřebou a účinností, jemným řazení a funkcí ECO stop/start. Stupně lze také manuálně volit pomocí ovladačů na volantu DIRECT SELECT.

Systém odpružení s vinutými pružinami a tlumiči pérování SDC (Sensitive Damping Control) prvotřídně přizpůsobuje tlumení povaze a stavu vozovky, zejména na nerovných površích; odpružení je dynamičtější a pohodlnější, a snižuje vibrace a hluk.

Příplatkový systém AIRMATIC poskytuje jízdní pohodlí a jízdní dynamiku na té nejvyšší úrovni. Systém vzduchového odpružení funguje v kombinaci s plně automatizovaným nastavením tlumení, které lze vždy přizpůsobit dané jízdní situaci a které vynikajícím způsobem tlumí hluk silnice a vibrace pneumatik, i když je silnice jen trochu nerovná. Světlost podvozku lze na nekvalitních nebo nepříjemných úsecích silnic zvýšit. Při plynulém řízení při vysoké rychlosti se vozidlo automaticky sníží. Tím se zlepší ovladatelnost a sníží odpor vzduchu – další faktor přispívající ke snížení spotřeby paliva.

Třída M nabízí vynikající ovládání v každém terénu díky permanentnímu pohonu všech kol 4MATIC. Systém pracuje v kombinaci s elektronickým stabilizačním systémem, který sestává z ESP a 4ETS. Systém 4ETS zahrnuje protiblokovací systém (ABS), protiprokluzový systém ASR a DSR (regulace rychlosti jízdy z kopce), a umožňuje koordinované rozložení trakční síly na všechna čtyři kola, což zvyšuje trakci – zejména v proměnlivých adhezních podmínkách. Systém aktivního zatáčení ACTIVE CURVE, zmenšuje boční náklony vozidla při zatáčení nebo jízdě v terénu prostřednictvím aktivních stabilizátorů odpružení.

Balíček NA SILNICI&V TERÉNU dává řidiči větší kontrolu nad vozidlem – při jízdě jak na silnici, tak v terénu. Prostřednictvím přepínače převodových režimů řidič může volit mezi různými přednastavenými převodovými režimy pro různé silniční podmínky. V závislosti na převodovém režimu se přizpůsobí systém ESP®, 4ETS, převodovka, odpružení, motor, řízení a systém ASR. Kompletní uzávěrka diferenciálu zajišťuje nejlepší trakci a výkon. Na displeji COMAND se zřetelně zobrazuje působení převodového režimu a úhel stoupání a sklonu.

Samozřejmostí je přítomnost řady bezpečnostních a asistenčních systémů. Systém regulace bezpečného odstupu DISTRONIC PLUS pomáhá řidiči udržovat stanovenou časovou vzdálenost od vozidla vpředu při jízdě rychlostí 0 až 200 km/h. Při nouzovém brždění asistent BAS PLUS Brake Assist zvyšuje tlak v systému brzd a tím zkracuje brzdnou dráhu.

Blind Spot Assist je schopen detekovat ostatní vozidla v mrtvých úhlech, Lane keeping assist dokáže varovat řidiče, jakmile vozidlo začne neúmyslně opouštět aktuální jízdní pruh. Pozornost řidiče hlídá asistent bdělosti ATTENTION ASSIST. Asistent nočního vidění Plus výrazně zlepšuje viditelnost za tmy a při oslnění vozidly jedoucími v protisměru. Systém dokáže automaticky rozpoznat chodce nebo zvířata a zvýraznit je na displeji.

Parkovací systém Active Parking Assist s příplatkovou zadní kamerou pomáhá řidiči s hledáním parkovacího místa a usnadňuje parkování vydáváním konkrétních pokynů pro řízení.

 

 

Skvělý přístup k multimédiím je samozřejmostí ve třídě M. Už standardní systém AUDIO 20 CD s 5,5“ displejem obsahuje vše potřebné pro kvalitní hudební produkci a lze jej rozšířit o navigaci Becker MAP PILOT.

Příplatkový systém COMAND Online kombinuje internetový prohlížeč a veškeré audio, video, telefonní, informační a navigační funkce. Umí přehrát data z CD, DVD, SD karty, USB a přes Bluetooth a AUX-in a disponuje také vlastním 10 GB uložištěm. Doplnit lze TV přijímač a digitální rádio. Díky mediálnímu rozhraní je zaručená integrace iPhone a jiných přístrojů. Pro zadní sedadla lze objednat individuální zábavní systém. Pro zážitek z hudební produkce třída M nabízí čtrnáct 5.1 reproduktorů Harman Kardon Logic7 s výkonem 830 wattů.

Doporučené vozy skladem

  • Mercedes-Benz
    GLA 220 CDI 4MATIC

    695 750 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350d 4MATIC AMG

    1 716 990 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350 d 4M

    2 207 900 Kč s DPH
  • Mercedes-Benz
    GLE 350 d 4M kupé

    2 228 473 Kč s DPH